tirsdag den 26. oktober 2021

Tegneplan for resten af 2021 og forår 2022

Vi var 5 som mødtes på SMK i søndags, det var super hyggeligt og vi aftalte nedenstående plan, sæt datoerne i kalenderen og så ses vi d. 14. november :)


14. nov. kl. 13 - Nørrebrohallen, vi mødes ved indgangen på den røde plads.

5. dec. kl. 13 - Bank- og Sparekassemuseet, Overgaden Neden Vandet 11.

9. jan. kl 13 - Arbejdermuseet (pris:100 kr, hvis man er medlem af en fagforening er der god chance for at man kan komme gratis ind, og tage en gæst gratis med, tjek listen over fagforeninger her:
https://www.arbejdermuseet.dk/besoeg/aabningstider-og-priser/gratis-adgang/ (Jeg er medlem af HK og kan have én gratis med).

6. feb. kl. 13 - Marmorkirken (Frederiks kirke)

6. marts kl. 13 - Davids samlingen, Kronprinsessegade 30-32.

3. apr. kl. 13 - Blågårdsplads, vi mødes ved biblioteket.

1. maj kl. 13 - Fælledparken, vi mødes ved Trianglen Metro, og tager den derfra, kan være at det bliver svært at tegne der inde, men vi prøver.

29. maj kl. 12 - Dyrehaven, sommerafslutning.


2 kommentarer:

Annette Egetoft sagde ...

Hej. Jeg har været på tegnekursus hos Bjørn Kirk, han fortalte om jeres gruppe. Er den åben for nye deltagere? Mvh Annette Egetoft

Laise sagde ...

Hej Annette
Du må undskylde at jeg ikke har svaret dit indlæg. Jeg har af en eller anden grund ikke fået besked om at der var blevet skrevet.

Du er meget velkommen i vores gruppe. Vi har dog været ret inaktive i corona perioden.

Vi skulle på Arbejdermuseet på søndag, men de har lukket pga. Corona, så jeg ved ikke om det bliver til noget.

Du er velkommen til at skrive til mig på lbangh@yahoo.com. Hvis du gerne vil komme til en kommende tegnedag, så vi kan aftale hvor vi kan mødes.

Mvh. Laise